Shop Mobile More Submit  Join Login
neion miranda by invaderjohn neion miranda by invaderjohn
neion miranda :) enjoy
Add a Comment:
 
:iconplinni:
plinni Featured By Owner Feb 10, 2009
Is there any fitting skin for tabsrmm around?
Reply
:iconplinni:
plinni Featured By Owner Feb 9, 2009
How do I activate the icons? All I got is the different color if someone's online :-(

Nevertheless impressive style!
Reply
:icontekaimurasaki:
TekaiMurasaki Featured By Owner Jan 27, 2009
Just wondering what version of miranda you're running. I've downloaded your skin and gone through a couple tutorials but I haven't gotten it to work. I'm hoping that knowing the you're using might help in solving my problem.
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Jan 27, 2009
u need clist_modern plugin to make it work
Reply
:icontekaimurasaki:
TekaiMurasaki Featured By Owner Jan 28, 2009
Yay, i got it working. The problem was that the version of clist_modern wasn't working with the version of Miranda I had. Really loving your neion series.
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Feb 2, 2009
oh ok. yeah miranda can have some dll issuses sometimes with the versions and such ;P

glad u like em :)
Reply
:iconjaymedia:
jaymedia Featured By Owner Jan 27, 2009
^ Jan 1, 1970, 8:00:00 AM

What? lol
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Jan 27, 2009
what? :P
Reply
:iconcureshit:
cuReshit Featured By Owner Jan 13, 2009
awesome! fav+
but i have a problem whit that. :/

my miranda looks like: this
i really would like to use it.. :/
maybe some help in german? :x msg me!
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Jan 13, 2009
haha what ? that's not even the same skin in the pic? :P
Reply
:iconcureshit:
cuReshit Featured By Owner Jan 14, 2009
huh, what du you meen? my english istn't that good.
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Jan 14, 2009
the picture you showed me isnt this skin.
Reply
:iconcureshit:
cuReshit Featured By Owner Jan 14, 2009
witch? link?
Reply
:iconloverinlust:
loverinlust Featured By Owner Aug 28, 2008
when i download this and extract it i get your mnlstk miranda skin..
any help?

this skin is super sexy, great work keep it up.
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Aug 29, 2008
maybe its just the preview? i probably forgot to change that.. just hit apply and u should get this skin :P
Reply
:iconloverinlust:
loverinlust Featured By Owner Aug 31, 2008
yep it ended up working, thanks ^.^

oh and i have been using your new VS, "neion" and i have noticed some small possible bugs. i took some screen shots and highlight what i noticed. (im not to sure if it's just my computer though if it is sorry to bother you)

[link]
[link]

thanks for the help.
i love your work.
have a good day.
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Sep 1, 2008
cool =)

i know about thos stuff.'

the font needs to be changed in like fontselector or styleselector.
the start menu buttons need to replace the explorer.exe to change those.. i have one that ive done.. but i have hacked it so much i dont know if its a good thing to relese ;I

the fullscreen topbar gets like that cuz i made it a lil to thin.
i cant do anything about that more that make the top black bar thicker. and it wouldnt look that good :/
i almost never use fulscreen in any app so it doesnt bother me that much.
Reply
:iconloverinlust:
loverinlust Featured By Owner Sep 2, 2008
oh okay lol.

Okay, thanks for the advice ^_^
haha why wouldn't it be a good thing to release?
O_o

oh well, i'll deal with it then lol.

could i have your assistance, im having some troubles with a VS im making and i can't find anything on google..
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Sep 2, 2008
np dude :D

nah cuz its a system file :P and explorer.exe its rly risky to change
and cuz i have chnaged alot of other stuff i cant just release one with the start menu mod ;I

hmm just search for "how to make vista visual style"
or "vista visualstyle tutorial"
and "vista hex editing tutorial"

something like that :P ukintel has their tutorials all over the net ^^
Reply
:iconloverinlust:
loverinlust Featured By Owner Sep 2, 2008
Oh okay. That's fair enough.

i have tried searching google. i have found his tutorial i read though it and it doesn't seem to have the anything about the problem i have struck. =|

Do you know anything about how to change the position on the start button?
mine is a few mm off the bottom of my screen.. :\
that's my problem that i can't solve lol.

and thank you for the tips =]
it's very appreciated.
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Sep 2, 2008
hmm how do u mean ? could u show me on a ss? :P maybe i could help out.
Reply
(1 Reply)
:iconloverinlust:
loverinlust Featured By Owner Aug 29, 2008
no, my bad.
but when i try to use it the background goes completely transparent..
Reply
:iconloverinlust:
loverinlust Featured By Owner Aug 29, 2008
it's all good, i figured it out lol

great skin.
Reply
:iconboon07:
Boon07 Featured By Owner Aug 27, 2008
wow nice work.
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Aug 27, 2008
thx alot =)
Reply
:iconcrazyboat:
crazyboat Featured By Owner Aug 27, 2008
Great miranda dude!
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Aug 27, 2008
thx ^^
Reply
:iconodioart:
odioART Featured By Owner Aug 27, 2008  Hobbyist Digital Artist
Good job, man! :thumbsup:
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Aug 27, 2008
thx alot :D
Reply
:iconodioart:
odioART Featured By Owner Aug 27, 2008  Hobbyist Digital Artist
welcome! ^^
Reply
:iconyutianchang:
yutianchang Featured By Owner Aug 27, 2008
nice one~
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Aug 27, 2008
thx alot :)
Reply
:iconalovisco:
alovisco Featured By Owner Aug 26, 2008
very nice!!!
:+fav: for you
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Aug 27, 2008
thx alot :D
Reply
:iconghostlost:
GhostLost Featured By Owner Aug 26, 2008
Awesome!
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Aug 27, 2008
thx alot ^^
Reply
:iconhasggar:
hasggar Featured By Owner Aug 26, 2008
Another amazing Neon complement.
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Aug 26, 2008
thx duuude :D
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
August 26, 2008
File Size
144 KB
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
8,615
Favourites
42 (who?)
Comments
43
Downloads
1,477
×