Shop Mobile More Submit  Join Login
LTLight by invaderjohn LTLight by invaderjohn
new desktop.. again :P

something new im working on
kinda sub version of LDTF

so im thinking of finish this up first before i start on the all dark one.

hope u like it.
Add a Comment:
 
:iconmiscbeep:
miscbeep Featured By Owner Feb 14, 2009  Hobbyist General Artist
when man when ?? It's awesome and it looks finished bro I love it please release :D thanks :D
Reply
:iconstf1981:
Stf1981 Featured By Owner Nov 22, 2008
I love this amazing VS !!!
When it will be released ?
I'm working on a deskmod using it !
So I hope it comes soon.

Sorry for my english :D
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Nov 23, 2008
thx alot :)

i dont know, i never finished it up.
but il probably take it to work again and finish it :)
Reply
:iconmattiasbustos:
mattiasbustos Featured By Owner Nov 5, 2008
DAAAMN!! Snyggaste temat du någonsin har gjort! Hoppas verkligen på att du releasar denna för denna är sjukligt snygg. Älskar den mjuka looken du har givit fönsterna, knapparna är riktigt fina dem med.
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Nov 5, 2008
hehe tackar tackar :D

d kommer jag nog göra =) asap
Reply
:icontamakoshiro:
tamakoshiro Featured By Owner Nov 4, 2008
invader..how can i change the background of media player classic??
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Nov 4, 2008
through view>options>logo :)
Reply
:iconwhitestwidow:
whitestwidow Featured By Owner Nov 1, 2008
lol was jus listening to both those albums within the past few days =D. its odd that fear before the march of flames shortened their name..especially after being together for so long

i love the start button tho, real simple style. i still despise the scroll bar tho =P. it messes with my head every time i try to look n grab it real quick on the LDTF
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Nov 2, 2008
haha cool :P
yeah ive never heard them before but i sawe they had changed their name
maybe they just thought it was to long ;I haha
but the new album is awesome.

haha ok :P maybe il change it ^^
this isnt finished yet so anything can happen :P
Reply
:iconwhitestwidow:
whitestwidow Featured By Owner Nov 2, 2008
yeah theyre def one of my top fav hxc bands..especially now with their evolved experimental sound. it really sets them apart from most of the guys. def check out their last 3 albums album tho =D
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Nov 3, 2008
yeah they are awesome :P
i love experimental hc :)
yeah ive heard a cupple of songs from em. but i rly didnt like it that much :P
Reply
:iconwhitestwidow:
whitestwidow Featured By Owner Nov 3, 2008
well their new album is def their best but every1 of their albums r like crack to me..give em a chance! =P
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Nov 4, 2008
haha ok. well il see maybe il give it a shot :D
Reply
:iconnoobep:
noobep Featured By Owner Nov 1, 2008
tight! :p
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Nov 1, 2008
thx =)
Reply
:iconotisbee:
OtisBee Featured By Owner Nov 1, 2008   Interface Designer
it's funny that i like a lot of bright VS screenshots (especially yours. and this one even more), but before long i would abandon them when it comes to setting one up on my own desk. i'd always return to the darker styles. :hmm:

so, i'll give this one yet another fav although i'd most likely never use it when it's finished. :O_o:
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Nov 2, 2008
thx alot bud =)

well u cant like everything ^^
ppl always have different opinions no matter what u do :P
Reply
:iconkrissirk:
krissirk Featured By Owner Nov 1, 2008
:thumbsup:
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Nov 1, 2008
:D
Reply
:iconmetal27:
metal27 Featured By Owner Oct 31, 2008
That's a good one! :D
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Nov 1, 2008
thx alot :D
Reply
:iconabsolutedesignz:
AbsoluteDesignz Featured By Owner Oct 31, 2008
hmmmm. I can dig it.
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Nov 1, 2008
cool ;D
Reply
:iconleuchtstoff:
Leuchtstoff Featured By Owner Oct 31, 2008
that´s nice. where´s that pic from?
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Nov 1, 2008
hmm i dont remember, i think i found it on the pxlgirl site :P
Reply
:iconjeff-saiint:
jeff-saiint Featured By Owner Oct 31, 2008  Professional Interface Designer
Nice shot, dude.

:peace:
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Nov 1, 2008
thx bud =))
Reply
:iconberiadon:
Beriadon Featured By Owner Oct 31, 2008
I want it.
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Nov 1, 2008
soooooon :D
Reply
:icondiabolikaldesigns:
DiabolikalDesigns Featured By Owner Oct 31, 2008  Professional Interface Designer
Sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeet! Awesome job. I've always loved your work man. Keep up the great job.
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Nov 1, 2008
thx alot bud :D glad u like it!
Reply
:iconwhiteflash92:
WhiteFlash92 Featured By Owner Oct 31, 2008
hey John
This VS looks so amazing :D
Great Work bro ;)
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Nov 1, 2008
hey
thx alot bud =) glad u like it.
Reply
:iconkowic:
kowic Featured By Owner Oct 31, 2008
nice
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Nov 1, 2008
thx :D
Reply
:icontyblos:
tyblos Featured By Owner Oct 31, 2008
taskbar nice i like the color ... the windows are to white to me(lol)try some grey border or something

good job
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Nov 1, 2008
thx alot :) well i actually like the light color :P
Reply
:iconcrazyboat:
crazyboat Featured By Owner Oct 31, 2008
<seub>great desk!
I love the organization!
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Nov 1, 2008
thx bud =)
Reply
:iconmysticgenius:
MysticGenius Featured By Owner Oct 31, 2008
looks awesome when it out? also i think it is a bad idea to hide the min max buttons at all, i really like the way you have done them here. this is the first theme (i can remember) where they are visable all the time and i think it goes real nice with the theme.

PLEASE DONT CHANGE YOUR ARROWS!!


nice work buddy. BTW your disk is in the post!! woohoo, not too long to wait now bro!!
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Nov 1, 2008
thx alot bud :D
im glad u like the visible arrows.
and i dont think il change em :)
i dont know when this is gonne be out.. but soon i hope :)


aah great dude.. ur awesome =)
Reply
:iconsplintered13:
splintered13 Featured By Owner Oct 31, 2008
Noooo! I want the dark one :)
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Nov 1, 2008
i will release it as soon as i find out how to change som text colors :P
Reply
:iconsplintered13:
splintered13 Featured By Owner Nov 1, 2008
:nod:
Reply
:iconchod:
chod Featured By Owner Oct 31, 2008
looks good mate. :)
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Oct 31, 2008
thx bud =)
Reply
:iconballermod:
ballermod Featured By Owner Oct 31, 2008
I like it :)
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Oct 31, 2008
thx alot =)
Reply
:iconfenixartzz:
fenixartzz Featured By Owner Oct 31, 2008
looks nice :)
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Oct 31, 2008
thx :D
Reply
Add a Comment:
 
×
Download PNG 1680 × 1050




Details

Submitted on
October 31, 2008
Image Size
271 KB
Resolution
1680×1050
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,777
Favourites
23 (who?)
Comments
87
Downloads
134
×