Shop Mobile More Submit  Join Login
Desktop 08-12-08 by invaderjohn Desktop 08-12-08 by invaderjohn
my current desk.

everything is WIP, codename "saturn"

hope u guys like it!
Add a Comment:
 
:icondjabytown:
DjabyTown Featured By Owner Jan 9, 2009  Hobbyist Interface Designer
One question: Can you share this amazing explorer.exe?
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Jan 11, 2009
i dont think i still have it :/
Reply
:iconabsolutedesignz:
AbsoluteDesignz Featured By Owner Jan 8, 2009
so is this VS all but dead?
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Jan 8, 2009
its not all dead but ive put it on hold right now :)
Reply
:iconabsolutedesignz:
AbsoluteDesignz Featured By Owner Dec 30, 2008
when are u releasing this?
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Dec 30, 2008
dont know if ima release it :P
Reply
:iconnoobep:
noobep Featured By Owner Dec 16, 2008
damn i keep loving that dock
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Dec 16, 2008
cool :D
Reply
:icontyblos:
tyblos Featured By Owner Dec 13, 2008
nice work like always ...

this will come out untill christmas???



thanks
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Dec 15, 2008
thx :) i dont think il release it sry :/
Reply
:iconwhitestwidow:
whitestwidow Featured By Owner Dec 9, 2008
did u forget bout xmas already? haha..this looks like one of the best vs' ive ever seen tho. i dont think ne1s ever thrown that glossy touch jus so
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Dec 10, 2008
got tired of it :P, oh thx alot bud :)
Reply
:iconalbinoasian:
AlbinoAsian Featured By Owner Dec 9, 2008  Hobbyist Artist
this VS is very much like lassekongo83's style ... and trust me thats a good thing, he has made some of the best VS's on XP, and you make the best VS's on Vista, so its only natural that there would be a convergence of styles.

Looking absolutely hot mate!!!
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Dec 11, 2008
aah thx alot bud =) im glad u like it.

but right now im kinda sick making themes :P
so i dont think this will be released in a while.. if ever.

il see. maybe il take it up again soon :)

but thx alot!
Reply
:iconmatthewjoseph:
matthewjoseph Featured By Owner Dec 9, 2008  Hobbyist Digital Artist
nice dude.

wat CAD skin iz that?
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Dec 10, 2008
thx :)

its my own!
Reply
:iconcodependent:
codependent Featured By Owner Dec 9, 2008
i like it yeah.. man.. when do you make a new dark VS ?:D :D :D hehe
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Dec 9, 2008
when i find out how to change some text colors :P
Reply
:iconcodependent:
codependent Featured By Owner Dec 9, 2008
Hum.. you still have that problem.. :P loool
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Dec 10, 2008
yeah and its sucks :/
Reply
:iconeos8:
eos8 Featured By Owner Dec 9, 2008  Hobbyist General Artist
:#1:
Reply
:iconpathard:
Pathard Featured By Owner Dec 9, 2008
Very nice!
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Dec 9, 2008
thx alot bud :)
Reply
:icondemous123:
Demous123 Featured By Owner Dec 9, 2008
What VS you are using ?
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Dec 9, 2008
my own :)
Reply
:iconbendermac:
bendermac Featured By Owner Dec 9, 2008
Excellent work, looking forward to the release! :D
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Dec 9, 2008
great thx! :)
Reply
:icongotekai:
Gotekai Featured By Owner Dec 9, 2008
This is awesome. I wish I could have it :(
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Dec 9, 2008
u will, when its released :)
Reply
:icon93bh:
93bh Featured By Owner Dec 9, 2008  Hobbyist
Can i have this? Please!
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Dec 9, 2008
not now :P
Reply
:icon93bh:
93bh Featured By Owner Dec 19, 2008  Hobbyist
Maybe if you have time. :P
Reply
:iconktmitch:
KTMitch Featured By Owner Dec 9, 2008
Darn good looking; very slick and shiny.

Can you please tell me it doesn't have that odd white "inner border" that deuce does?
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Dec 9, 2008
thx alot :P

it doesnt ;D ive manage to tweak it ^^
Reply
:iconanthon89:
anthon89 Featured By Owner Dec 9, 2008
Du får mig att vilja byta till vista från xp varje dag.. forsätt med det du gör, för du gör det väldigt bra! ;)
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Dec 9, 2008
tackar tackar :D då måste mina saker verkligen va bra ;)
Reply
:iconnielshakmusic:
NielsHakMusic Featured By Owner Dec 9, 2008  Student Artist
damn nice dude! (as always) :D The only things I don't like are these shiny spots around the borders, It looks quite messy... But overall, nice!
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Dec 9, 2008
thx alot :) do u mean the white ? it supposed to be like that.. looks more shiny
Reply
:iconwooko:
wooko Featured By Owner Dec 9, 2008
clean style. i like it
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Dec 9, 2008
thx alot bud :)
Reply
:icontomoffel:
ToMOFFeL Featured By Owner Dec 9, 2008
wow, looks really promising :D

:clap:
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Dec 9, 2008
thx alot ^^
Reply
:iconjoppepe:
joppepe Featured By Owner Dec 9, 2008
ser bra ut :D
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Dec 9, 2008
tackar ^^
Reply
:iconjusthumba:
JustHumba Featured By Owner Dec 9, 2008
just amazing =)
nice work john <3 xD
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Dec 9, 2008
thx alot bud :D <3
Reply
:iconer0r:
er0r Featured By Owner Dec 9, 2008
not enough contrast :(

white on light grey, dark grey on light grey...
Reply
:iconinvaderjohn:
invaderjohn Featured By Owner Dec 9, 2008
:'(
Reply
:iconmasterwow:
Masterwow Featured By Owner Dec 8, 2008  Hobbyist Photographer
never contently with his screen :D
Reply
:iconlrjoy:
lrjoy Featured By Owner Dec 8, 2008
great shot and black always cool
Reply
Add a Comment:
 
×
Download PNG 1680 × 1050

Featured in Collections




Details

Submitted on
December 8, 2008
Image Size
2.6 MB
Resolution
1680×1050
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
6,070
Favourites
16 (who?)
Comments
95
Downloads
280
×